لیزر موهای زائد بدن چگونه و با چه دستگاه هایی انجام می شود؟

بین مطالب وب سایت جستجو کنید

اخبار بروز علمی


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
میلاد نعمتی
18:18
دو شنبه 23 اسفند 1400


موثرترین و ساده ترین راه برای از بین بردن موهای زائد بدن لیزر آنهاست که فقط در کلینیک زیبایی پوست و مو قابل انجام است زیرا نیاز به مهارت و تجربه تخصصی دارد.
راکس اندرسون آمریکایی در سال 1996 با استفاده از مطالعات و آزمایشات خود دریافت که می تواند از انواع لیزرها و اکستنشن های دقیق لیزری مو برای هدف قرار دادن فولیکول های مو یا ساقه های مو بدون ترک سلول های پوست و مو استفاده کند. اطرافیان تحت تاثیر قرار نگیرید.
حتی آقای اندرسون هم فکر نمی کرد که روش لیزر موهای زائد با دستگاه های مختلف و بعدها با بهترین دستگاه لیزر موهای زائد بدن به زودی به یکی از بهترین و موثرترین روش های از بین بردن موهای زائد بدن تبدیل شود.
لیزر موهای زائد بدن به این صورت است که دستگاه های مختلف لیزر موهای زائد امواج خاصی را با طول موج مشخص به پوست بدن ساطع می کنند و حتی بدون آسیب رساندن به پوست و موهای اطراف ناحیه مورد نظر باعث تخریب مو می شوند.
البته برای این منظور دستگاه های مختلفی اختراع شده است که هر کدام دارای عملکردها و کاربردهای متفاوت و خاصی می باشند و همچنین هر کدام دارای مزایا و معایبی هستند که با تمامی دستگاه های لیزر مو و همچنین بهترین موها بیشتر آشنا خواهید شد. دستگاه لیزر

 

بهترین دستگاه لیزر
دستگاه لیزر مو بهتر است

لیزر هنوز بهترین راه برای از بین بردن موهای زائد است، اما به شرطی که از بهترین دستگاه لیزر برای این کار استفاده شود تا بتواند تمام موهای کرکی، ضخیم و سایر موهای زائد را به طور کامل از بین ببرد.

تمام دستگاه های لیزر مو برای از بین بردن موهای زائد سراسر بدن استفاده می شود و نمی توان گفت که دستگاه فقط برای رفع موهای زائد صورت است.
هم اکنون با استفاده از بهترین دستگاه های لیزر مو می توانید از خدمات لیزر موهای زائد زیر بغل، لیزر موهای زائد سینه، لیزر موهای زائد صورت و همچنین لیزر موهای زائد اطراف بیکینی و ... برای از بین بردن تمام یا اکثر قسمت های بدن استفاده کنید. از موهای زائد بدن خلاص شد.
یکی دیگر از مزایای لیزر مو توسط دستگاه های لیزر مو این است که این کار را سریعتر از اپیلاسیون یا اصلاح انجام می دهد.
موضوع دیگر ماندگاری بسیار بالاتر این روش است. اگر موهای بدن خود را بتراشید یا اپیلاسیون کنید مانند قبل دوباره رشد می کنند اما با روش لیزر رشد مو کاهش می یابد و با رشد موها نازکتر و همچنین متراکم تر می شوند. کمتر از قبل دارند.

دستگاهی به نام دستگاه لیزر چند کاره وجود دارد که یکی از ویژگی های آن استفاده از سیستم SHR است که بسیار سریع عمل می کند و دردی ندارد و همچنین نتیجه فوق العاده آن را همگان می بینند و این دستگاه در حال رقابت با سایر دستگاه ها است. دستگاه های شناخته شده بوده است.

از ویژگی های مهم این دستگاه می توان به موارد زیر اشاره کرد:

به خوبی توسط رنگدانه ها جذب می شود.
در ملانین، مو به خوبی و با نفوذ بیشتر جذب می شود.
از سیستم خنک کننده استفاده می کند که در نهایت درد و سوختگی را کاهش می دهد.
قابل استفاده در نواحی بزرگتر پوست (برای از بین بردن موهای زائد)
سرعت تکرار بالایی دارد و می تواند 10 عکس در ثانیه ارسال کند.

چگونه بهترین دستگاه لیزر برای رفع موهای زائد بدن را انتخاب کنیم؟
حتما شما عزیزان تمام تحقیقات خود را در زمینه رفع موهای زائد بدن انجام داده اید و به این نتیجه رسیده اید که بهترین راه برای این کار خدمات لیزر مو می باشد.
حال نکته بسیار مهم این است که چگونه بهترین مراکز لیزر مو و بهترین دستگاه لیزر مو را انتخاب کنید تا هم از نظر قیمت و هم عدم رویش مجدد مو برای شما به صرفه و بی عیب باشد.
برای آگاهی بیشتر شما، یک سری مطالعات در مورد مزایا و معایب دستگاه های مختلف لیزر موهای زائد و از همه مهمتر روی پوست و موی همه افراد انجام دادیم که به 6 گروه تقسیم می شوند. در این مقاله به مقایسه بهترین دستگاه لیزر موهای زائد می پردازیم. پوست و موهای خود را می شناسید زیرا نمی توانید دستگاهی را به عنوان بهترین دستگاه لیزر بدن و صدا انتخاب کنید زیرا پوست و موی افراد با یکدیگر متفاوت است.

 

http://7bongah.ir/index.php/collection-of-groups/accessories/cosmetics-and-beauty/beauty-tools-and-equipment/laser-hair-removal-device



تعداد بازدید از این مطلب: 120
بازدید : 120

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:










نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



اخبار بروز علمی
تمام حقوق اين وب سايت متعلق به آموزشی و علمی مي باشد | طراحی قالب : تم ديزاينر